Karrier

Karrier

ELADÓ - WEBSHOP ÜGYINTÉZŐ - Bölcső u.

Állapot: aktuális
Munkába állás időpontja: Azonnal

Főbb feladatok, munkák:

  • Aktív értékesítés: eladás, tanácsadás a vevőknek
  • Ügyfélfogadás, tájékoztatás (a vásárlók részére pontos, magas szintű információk nyújtása a termékekről)
  • Árufeltöltés, az eladótérbe kihelyezése, leltározás
  • Az eladásra kerülő termékek értékesítésre történő előkészítése, értékesítése
  • Számlázással kapcsolatos feladatok ellátása
  • Kapcsolattartás a beszállítókkal, logisztikai partnerekkel
  • Adminisztrációs feladatok ellátása (a webshop működéséhez szükséges tennivalók)
  • Ügyintézés telefonon, e-mailben
  • Panasz- és reklamációkezelés
  • A webshop-hoz kapcsolódó online értékesítésben való aktív részvétel: termékek, képek feltöltése apróhirdetési oldalakra, üzenetek kezelése, fórumozás, kapcsolattartás a vevőkkel.
  • Az utánvétes termékek szállításra való felkészítése, címkézése, csomagolása.
  • Személyes átvétellel kapcsolatos termék előkészítés, ügyféllel történő kapcsolatfelvétel
  • Üzlet és raktár rendben tartása

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Minimum 2 éves értékesítési tapasztalat
  • Magas fokú számítógépes ismeretek, különös tekintettel az MS Office programokra
  • Műszaki érdeklődés, beállítottság
  • Apple termékek és kiegészítők ismerete
  • Angol nyelvtudás (személyes eladáshoz, telefonos érdeklődéshez)
  • Felelősségteljes, aktív munkavégzés
  • Kiemelkedő, választékos kommunikáció
  • Precizitás és pontosság
  • Ápolt, jó megjelenés
  • Ügyfélközpontúság
  • Kedves, de határozott személyiség
  • Proaktív (előrelátóan cselekvő; felelősségteljes, önmagáért felelősséget vállaló) mentalitás

Amit kínálunk:

  • Versenyképes jövedelem
  • Folyamatos, szakmai fejlődési lehetőség
  • Fiatalos, lendületes csapat
  • Színvonalas, barátságos munkakörnyezet

Munkavégzés helye: 11. kerület, Bölcső u. 11.

Munkaidő: H-P 9-19 óra között

Jelentkezés menete: Ha megfelelőnek érzed magad a pozícióra, várjuk magyar, fényképes önéletrajzodat, nettó fizetési igény megjelöléssel a karrier@smartclinic.hu e-mail címre, „eladó-webshop” jeligével.

 

ELADÓ - MAMMUT

Állapot: aktuális
Munkába állás időpontja: 2015. szeptember

Főbb feladatok, munkák:

  • Aktív értékesítés: eladás, tanácsadás a vevőknek
  • Ügyfélfogadás, tájékoztatás (a vásárlók részére pontos, magas szintű információk nyújtása a termékekről)
  • Árufeltöltés, az eladótérbe kihelyezése, leltározás
  • Az eladásra kerülő termékek értékesítésre történő előkészítése, értékesítése
  • Számlázással kapcsolatos feladatok ellátása
  • Adminisztrációs feladatok ellátása (a webshop működéséhez szükséges tennivalók)
  • Ügyintézés telefonon, e-mailben
  • Panasz- és reklamációkezelés
  • Személyes átvétellel kapcsolatos termék előkészítés, ügyféllel történő kapcsolatfelvétel
  • Üzlet és raktár rendben tartása

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Minimum 2 éves értékesítési tapasztalat
  • Magas fokú számítógépes ismeretek, különös tekintettel az MS Office programokra
  • Műszaki érdeklődés, beállítottság
  • Apple termékek és kiegészítők ismerete
  • Angol nyelvtudás (személyes eladáshoz, telefonos érdeklődéshez)
  • Felelősségteljes, aktív munkavégzés
  • Kiemelkedő, választékos kommunikáció
  • Precizitás és pontosság
  • Ápolt, jó megjelenés
  • Ügyfélközpontúság
  • Kedves, de határozott személyiség
  • Proaktív (előrelátóan cselekvő; felelősségteljes, önmagáért felelősséget vállaló) mentalitás

Amit kínálunk:

  • Versenyképes jövedelem
  • Folyamatos, szakmai fejlődési lehetőség
  • Fiatalos, lendületes csapat
  • Színvonalas, barátságos munkakörnyezet
  • Rugalmas munkaidő

Munkavégzés helye: Mammut I.

Munkaidő: Rugalmas munkavégzés hétfőtől szombatig napi 11 órában (10-21 ó)

Jelentkezés menete: Ha megfelelőnek érzed magad a pozícióra, várjuk magyar, fényképes önéletrajzodat, nettó fizetési igény megjelöléssel a karrier@smartclinic.hu e-mail címre, „eladó-mammut” jeligével.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT - MUNKAFELVEVŐ

Állapot: aktuális
Munkába állás időpontja: 2015. szeptember

Főbb feladatok, munkák:

  • Ügyfélfogadás, tájékoztatás
  • Szervizelésre hozott készülékek szakszerű munkafelvétele
  • Számlázással kapcsolatos feladatok ellátása
  • Adminisztratív feladatok ellátása, nyilvántartások vezetése
  • Általános recepciós feladatok ellátása (telefon, e-mail)Kapcsolattartás ügyfelekkel szóban és írásban
  • Szervizvezető napi munkájának támogatása
  • Pénztárkezelés
  • Hivatali ügyek intézése, szolgáltatókkal, partnerekkel való kapcsolattartás
  • Számlák dokumentációjának elvégzése
  • Irodaszer, konyhai ellátmány rendelések kezelése, nyomon követése
  • Az üzlet/szerviz tisztántartása
  • Panasz- és reklamációkezelés

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség (felsőfokú végzettség előny)
  • Minimum 2 éves ügyfélszolgálati vagy hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Magas fokú számítógépes ismeretek, különös tekintettel az MS Office programokra
  • Műszaki érdeklődés, beállítottság
  • Apple termékek és kiegészítők ismerete
  • Angol nyelvtudás (személyes eladáshoz, telefonos érdeklődéshez)
  • Felelősségteljes, aktív munkavégzés
  • Kiemelkedő, választékos kommunikáció
  • Precizitás és pontosság
  • Ápolt, jó megjelenés
  • Ügyfélközpontúság
  • Kedves, de határozott személyiség
  • Proaktív (előrelátóan cselekvő; felelősségteljes, önmagáért felelősséget vállaló) mentalitás

Amit kínálunk:

  • Versenyképes jövedelem
  • Folyamatos, szakmai fejlődési lehetőség
  • Fiatalos, lendületes csapat
  • Színvonalas, barátságos munkakörnyezet
  • Rugalmas munkabeosztás

Munkavégzés helye: Mammut I.

Munkaidő: Rugalmas munkavégzés hétfőtől szombatig napi 11 órában (10-21 ó)

Jelentkezés menete: Ha megfelelőnek érzed magad a pozícióra, várjuk magyar, fényképes önéletrajzodat, nettó fizetési igény megjelöléssel a karrier@smartclinic.hu e-mail címre, „ügyfélszolgálat-mammut” jeligével.

SZERVIZVEZETŐ

Állapot: aktuális
Munkába állás időpontja: 2015. szeptember

Főbb feladatok, munkák:

  • Szerviz részleg stratégiájának meghatározása
  • Ott dolgozó munkatársak irányítása, motiválása, ellenőrzése
  • Munkák kiosztása, felügyelete
  • Teljes szervizhálózat menedzselése
  • Hatékonyság emelése
  • Műszaki szaktanácsadás
  • Beszerzés/értékesítés támogatás
  • Problémakezelés dolgozói és ügyféli szinten egyaránt
  • Árukészlet kezelés
  • A partneri kapcsolatokat ápolása és bővítése, a szerviz lehető legnagyobb kihasználtságának érdekében
  • Ügyfél elégedettség maximális szinten tartása

Elvárásaink:

  • Angol nyelvtudás (társalgási szint)
  • Kiemelkedő kommunikációs készség
  • Vezetői szemléletmód
  • Önálló munkavégzés
  • Magas szintű számítógépes ismeretek
  • Felsőfokú végzettség
  • Teherbírás
  • Analitikus, üzleties szemléletmód
  • Határozott fellépés
  • Felelősségteljes munkavégzés
  • Magas stressz tűrő képesség
  • Kiváló rendszerlátó képesség
  • Munkafolyamatok gyors átlátása

Előny:

  • Mobiltelefonok javításában szerzett tapasztalat
  • Hasonló pozícióban szerzett tapasztalat
  • Azonnali munkakezdés

Amit kínálunk:

  • Kimagasló, versenyképes jövedelem
  • Modern, kiemelkedő munkakörülmények
  • Biztos háttér
  • Bejelentett állás
  • Hosszú távú munkalehetőség

Munkavégzés helye: Mammut I.

Munkaidő: Rugalmas munkavégzés hétfőtől szombatig napi 11 órában (10-21 ó)

Jelentkezés menete: Ha megfelelőnek érzed magad a pozícióra, várjuk magyar, fényképes önéletrajzodat, nettó fizetési igény megjelöléssel a karrier@smartclinic.hu e-mail címre, „szervizvezető” jeligével.

ELEKTRONIKAI MŰSZERÉSZ / SZERVIZES

Állapot: aktuális

Munkába állás időpontja: folyamatos

Feladatok:

  • iPhone, iPad, iPod, MacBook, Mac szervizelése, hardveres javítása (alaplapi javítások)
  • Adminisztrációs feladatok ellátása

Elvárások:

  • Elektronika szakirányú végzettség
  • Forrasztás és mérés technikai alapok
  • Mobiltelefonok (vagy hasonlóan nagy precizitást igénylő műszaki eszközök) szervizelésében szerzett tapasztalat (iPhone, Samsung, LG, HTC, Huawai, BlackBerry...)
  • Önálló munkavégzés
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek

Előnyök:

  • Apple termékek javításában szerzett tapasztalat
  • BGA javításban/cserében szerzett tapasztalat
  • Angol vagy német nyelvtudás

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaidő: napi 8 óra, hétfőtől péntekig rugalmas beosztásban, havonta 1 szombati munkanappal (10-21 ó)

Jelentkezés menete: Ha megfelelőnek érzed magad a pozícióra, várjuk magyar, fényképes önéletrajzodat, nettó fizetési igény megjelöléssel a karrier@smartclinic.hu